Het enige echte nederlandstalige Val Thorens forum!
Je bent niet ingelogd.
Hoi,
Omdat ik niet echt een recent topic kon vinden over het prijsniveau van eten en drinken vroeg ik me af of ik een recente indicatie kan krijgen wat je nu betaalt voor gals bier tijdens de apres ski en welke hoeveelheid je dan krijgt.
aOok wil ik graag weten wat je betaalt voor een gemiddelde lunch tijdens het skiën.
Ik hoor het graag. Dat het met de apres ki wel goed zit in Valtho geloof ik wel:)
Groeten
Paul
Ik ken de recente prijzen niet, maar 2 EUR voor een glas... dat moeten toch erg kleine glaasjes geweest zijn!
hè,
Waar is dat dat je voor €2 een glaasje bier koopt?
ik ben toch echt al vaak in VT geweest,ook nog in Franse Franc tijdperk,maar het is echt overal duurder .
Zeker in de Malaysia en Beachmontainclub; €4 tapje en €7,50 flesje Heineken.en een slof Fleugel €200,maar naar een korte onderhandeling mocht die weg voor €175.(hèèl coulant)
Echt zakkenvullen daarzo,maar niet geklaagt ik doe het tenslotte helemaal zelf.
Ook het prijs niveau op/aan de piste`s is pittig;een luch bij montana incl.drankje kost ook €20.Maar dan heb je wel wat.
greetzz marco
is er iemand die de prijzen voor een biertje van dit jaar weet?
In de winter van 06-07 en 07-08 was het telkens 3€ voor 20cl vers getapt bier! (Veronica, Le Monde,Malaysia,...)
5 euro voor een echt getapt half liter. bij snesko is een deense kroeg met elke avond live muziek van markus. Echt te gek als je alle bral hollanders bij le monde zat bent!!
update seizoen 08-09: 3,40€ al voor een vers getapt pintje in Veronica & Le Monde, in de snesko al 6€ voor een halve liter...
Hoi,
Ik vroeg mij af of er dit seizoen al iemand naar VT is geweest? en of die nog weer een up-date kan geven over de prijzen voor eten en drinken. Ik vraag mij trouwens ook af wat een lunch en avondeten daar kost?
Alvast bedankt..
Ik weet dat een cola (0,33 cl) in Val Thorens zelf 3,10 euro kost, op de pistes 3,40 euro.
Prijzen van bier weet ik niet. Eten vond ik heel wisselend. In het dorp had je van 12-15 euro een pizza. Hamburger/cheeseburger met friet zo'n 16-17 euro. En biefstuk met friet en salade iets van 20 euro.
Op de pistes betaal je voor wat worst met friet/kip met friet al gauw 10 euro. Pizza ook tussen 10-15 euro. Alleen friet kostte ons 6 euro. Kom soep ook 6 euro.
Dat is wat me zo uit mijn hoofd binnen schiet. Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel.
Ik had bij Chamois dor beneden op het terras een heel menu patat, hamburger en drinken voor 10 euro ofzo.
Het ligt er ook echt een beetje aan waar je wilt gaan eten, sommige rekenen abnormale hoge prijzen.
Maar over het algemeen is het net zo duur als dat je hier in Nederland ergens een menuutje gaat eten.